rewind!

det är lite skönt att kunna se tillbaka och även kunna lyssna på sån musik jag lyssnade på förr i tiden, min smak är fortfarande den samma eller ja, nästan. om inte annat så fick jag en himla lust att lyssna på Simple Plan som alltid har funnits med på mina listor i flera år. älskar deras texter! :)

egentligen varför säger vi någongång i livet att vi vill spola tillbaka tiden, det är ju inte så att vi är kring 80 bast, iallafall inte jag men ändå så säger jag dom där orden någongång. men nu ser jag att min framtid är ljus och det verkar inte som att det kommer att bli sämre heller! :)

som en tant sa en gång på tåget mot Kiruna "Man ska inte ångra, man ska bara gå vidare". jag tänker på de orden än och det är ett bra tag sen jag fick höra dom. och jag brukar tänka på just dessa ord när livet känns lite tyngre för tillfället och det funkar för mig :)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0