på hemmaplan

ja, nu ska jag väl åtminstone försöka skriva ett inlägg som kan vara lite mer lycklig än vad jag är.

idag började skolan med storsamling och efter det var det mentors i blackbox. mat på det och det var tacos, det var rätt gott, dock så fanns inte allt som jag brukar ha på min mat när jag äter tacos men det fick gå ändå :)

efter maten så skulle alla tjejer som går i musik samlas i musiksal 2 för att öva på en låt, efter det drog jag till bildsalen där jag fann några polare ifrån klassen, hakade på dom i deras samtal och var sådär trevlig jag kan vara. tiden gick fort och det var dags för gehör och musiklära. och jag fattar inte hur jag kan tycka att det är roligt att hålla på med noter och såna saker, men jag antar att jag har hamnat rätt :)

vi slutade där vid 15.00 så då drog jag och började jobba lite matte, ni vet, matteprov imorn IGEN(!) men jag drog hem bara för att jag blev så pass sur/besviken eller vad jag nu ska använda för ord, åtminstone så kändes det inte helt okej.


så nu sitter jag hemma och ska ta och laga mat och sedan börja plugga matte och läsa den där boken.






"Det spelade ingen roll vad jag skrev
Du hade inte fastnat än inte fattat än
Vilken kärlek som fanns att bara hämta hem
Men efter ett tag
Det började korresponderas
Mina förhoppningar dom väcktes
För att sen raseras"


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0