nytt och fräscht!

en ny header och en ny färg på bakgrunden gjorde det hela lite ljusare och så får jag lite mer av den där sommar-feelingen! JAG VILL HA SOMMAR!


det hade varit alldeles utmärkt att bli väckt utav solen som lyser in genom fönstret, se de gröna gräsmattorna med massa blommor i alla glada färger. känna värmen och veta om att jag slipper ta på mig en jacka som är full med dun för att kunna hålla mig varm om de kalla vintrarna.

samla ett gäng med underbara vänner som kommer med idéen om att vi ska cykla till en fin sandstrand här i närheten och bara känna lugnet. kunna sola och bada tills jag får den där fina gyllenbruna färgen på min kropp.

mot kvällen då värmen börjar försvinna men ändå finns kvar så tänder vi en eld på stranden som ska hålla oss varma. sitta där och prata om allt möjligt, samt sjunga allsång. fast i det där tillfället så hade en plats i en trygg famn utav en kramgo pojke varit det bästa på hela dagen.



sedan kunna gå hand i hand på gatorna igenom stan..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0