lustigt nog

det är det och jag har inte tänkt på det förrän denna månaden.

det är nämligen såhär att jag tänker bättre när jag duschar. jag kom fram till detta för att jag är väldigt tankspridd och jag spenderar väldigt mycket tid på att fundera över saker och ting, eller ja, de gånger jag inte har något bättre för mig.

haha ja, mycket lustig grej men det är säkert inte bara jag som har upplevt detta. om inte annat borde det testas! :D om det inte funkar så skyll inte på Sandra Hjortborg som bor i Sundsvall på den där hemliga adressen ;) hehe.

nä men eftersom att jag började tänka på detta så börjar det bli dags för mig att duscha så nu får ni ha det bäst!


 =


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0