långa rader till korta frågor

off vad det är mycket att skriva fast egentligen så behöver jag säkert inte ens skriva hälften av det jag har gjort. men bättre längre och allt innehåll än kort och halva innehållet. det kan vara en bra räddning att skriva mycket, dels så ser det ut som att jag har lagt ner mycket tid på det, dock äre det jag har, men det är bra att den syns :)


gissa vem som stod i blackbox-öppningen när jag skulle gå till pentryt? jo den där söta es3:an ;) haha nä skärpning nu Sandra! fokusera på arbetet nu!

nu till en fortsättning, ungefär halva sista frågan är klar och sedan är det bara att läsa igenom det hela och se om jag är tillräckligt nöjd med det :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0