jag vill börja dansa

men aahjuste, det var ju det som har stått högst upp på min lista i sådär 2 år snart. fast inte vilken dans typ som helst, utan mer streetdance, afrodans och typ zumba fitness. såna där danser jag kan röra på mig enormt mycket. fast all sport som jag kan röra mig mycket av när jag är med i svängarna, det är det som jag tycker är bäst om ;)
fast snart så är det vecka 4 och då kommer zumba fitness igång om jag minns rätt. och jag ska vara en av de första som kommer sätta sin fot i den salen där vi ska hålla på eller ja, efter den som har det hela då :) och om jag tycker om det så ska jag nog även satsa på streetdance.



lite lustigt om hur jag fastnade för typ streetdance men såhär var det att våran gympalärare på högga var sjuk eller något sådant så vi fick en vikarie som hade streetdance med oss en enda gång och det var det enda som behövdes för att få mig att fastna för det hela (y)



har stor lust att börja träna som jag gjorde förut, dock med lite med variation och inte gymmet hela dagarna, stället fyller jag det med dans och en massa färger i vardagen! :) fast gymmet hade ju inte varit dumt. träna 4-5 dagar i vecka. då var jag på topp medan nu sjunker jag tillbaka sakta men säkert. men det ska jag sätta stopp för! :D

träning är bra, både för kroppen och hälsan!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0