jag har hunnit med allt

skönt att veta om att jag bara kan borsta tänderna, tvätta ansiktet och sedan släcka ner allt för att lägga sig och medan jag ligger där i sängen och stirrar upp i taket så ska jag snacka med Tobbe som skulle ringa mig efter att han hade varit på bio och det lär ju bli rätt snart alltså :)

tänk att jag klev upp där vid 1. det första jag gjorde var att duscha i typ en timme, älskar en varm dusch efter en lång sömn! efter det tog jag tag i matten, tog en paus och umgicks med min dator lite grann, samt att jag lagade kötfärssås, spagetti och grönsaker, det var asgott! :) tog och kollade solsidan också, rätt okej enligt mig. och någonstans där emellan så städade jag här hemma. sedan blev det mera matte och nu är jag klar med att räkna (y) redo för provet imorn är jag också. tror att jag ska dit kvart i 9 iallafall, för om jag har mer tid så slipper jag stressa och då kan det bli bättre resultat :)

nä nu ska jag ta tag i det där med att vara hygienisk innan the bed time :)



jag vill ha min skinnjacka!!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0