jag har en glass-gräns!

haha något väldigt sjukt faktiskt! men det är sant. så fort jag äter för mycket glass så börjar jag hosta som ett psyk och jag fattar inte varför jag käkade så mycket glass som jag gjorde förut och hur jag klarade det!? ett ord, GOTT! :D glass är typ det bästa jag vet, tillochmed bättre än godis! :)

har så många roliga minnen på tal om glass och hosta xD

men typ varje gång jag och Rebecka gick till godisgruvan där i Kiruna för att köpa en varsin mjukglass för att sedan kunna sitta där utanför eller börja bege sig hemåt. både jag och hon har så dålighumor (enligt andra men enligt mig så är det den bästa!) så vi skrattade åt det där nästan varje gång och gång på gång så fick jag frågan "har du ätit för mycket glass nu igen?" haha det är livet på en pinne ;)



för mycket av det goda och kalla får mig att hosta


söt gubbe om inte annat! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0