jag älskar mig själv alldeles extra idag!

det har hänt lite saker här i Kiruna, iallafall en hel del igår och jag är så otroligt lycklig! :D Dagens låt har något med det hela just nu, men den kommer in senare. fast låter är tvärtom i dagens läge, oh damn, Sandra är på topp ;)

igår skulle vi inte supa men där vid 00.00 tog vi och började, gick till arran för att träffa Martin en sväng. efter det drog jag till Christian Eriksson för att snacka med honom och även säga hejdå för att han sticker till byn idag. där kom den första lättnaden ifrån, än känns det som skönt att slippa detta. gick tillbaka till Julia för att vi skulle fara till terassen och festade lite grann med det trevliga folket som var där. träffade en grabb som heter Christian efternamn vet jag tyvärr inte, men han var iallafall svin trevlig mot mig och så. låter lite lustigt det jag har i mitt huvud just nu, men jag tänker inte berätta det här tyvärr ;)

ett litet tag efteråt så ringde tobbe mig och bad mig att komma ut och snacka. allt började spänt men det lättade totalt när vi båda snackade och lyssnade på varandra. efter det drog jag tillbaka till terassen för att fortsätta. det första jag mötte när jag satte mig i soffan var en trevlig Christian :) och efter att vi satt och snackade så började alla bli för trötta så de bäddade ut soffan och såklart så satt jag där och så fick jag bli Christians kudde där för ett tag. jag ville ju inte stanna kvar där mär alla skulle sova så jag frågade min kära herr flygare ifall han kunde skjutsa hem mig till jukkas, och snäll som han är så kunde han göra det, så puss på dig Mattias! :)

så nu har jag även glidit bil med honom, och han hade en fin bil så plus tio till dig, något som matti skulle ha sagt x)

när jag kom hem så slog jag på datan och kollade på Dumbo tills jag somnade, han är sååå söt! :)

kollade klart den i morse, eller ja, vid 1-2 tiden ungefär. sedan klev jag upp vid 2 bara för att jag kom hem där vid 8 på morgonen, det är fint! men finare att få umgås med fina personer! :D

efter idag är jag kvitt med alla, perfekt!
dock så harjag minst en person till som jag MÅSTE träffa! får sen när det blir :)



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0