jag älskar att vara lycklig

höll på att börja gråta glädje tårar och varför borde vissa veta som har en viss person som vän på facebook men mera säger jag inte så det får vara en hemlis helt enkelt! ;)


om inte annat så måste jag påstå att jag har en sån där dag som jag kan känna mig duktig på. jag har lagat mat med lite extra, sedan så har jag tvättstuga idag, jag jag tränat två dagar i rad och imorn blir det mer träning(!) och så lär jag börja städa om ett tag här :) det är såna här dagar som det borde finnas fler av.

jag känner mig även stark så att jag hade kunnat vandra genom eld.
jag tror nog att jag har börjat se en speciell sak på ett mera positivt sätt så jag tror inte att det kommer att bli så svårt att släppa taget som det egentligen borde vara om ett sånt här ögonblick eller ja, typ sen jag började på skvadern iallafall :)


jag tycker det är läskigt att man kan se så mycket i ett par ögon

tänk vad mycket en förälskelse kan betyda för en del personer, fast ändå tar kärleken första plats!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0