I love it!

mitt liv såklart! ;)

jag har inga alls problem att leva livet när det flyter på som aldrig förr! jag valde rätt i mitt liv och det är jag mest nöjd över. jag har flyttat till ett toppen ställe, jag har börjat i en toppen skola, på en toppen linje, jag har fina vänner och jag har sett världens snygging ;)

idag har jag haft tur(!)
när jag skulle hoppa på bussen ifrån navet så lyser lampan rött, alltså är mitt kort tomt, jag står där ett litet tag medan jag snackar med morsan sedan kommer det en kille i min ålder typ, frågar om jag har slut på pengar och jag svarar ja. och gissa vad? den där killen är urgullig och betalar en resa till mig också! räddad av en främling! :) och tack så mycket vad du nu heter!

det andra var att jag hann handla till min middag innan affären stängde, yes!  TUR! hade inte varit så roligt att sitta hemma utan att ha ätit middag.


men nu tycker jag att jag kan ta och berätta lite om dagen eftersom att jag inte har bloggat idag :)

det hela börjar med att jag klev upp, fixade mig för skolan och gick till skolan, blabla! vi hade gympa idag och mitt lag vann i spökboll! ;) den ni!
efter det drog en del ner till stan, gick omkring och sedan gick jag och gjorde några ärenden och när det var gjort så träffade jag på Frida och gick med henne för att möta upp de andra ifrån klassen som var på indiska. sedan gick jag, Maja, Niklas och Folke till Kajsa, Frida stannade på stan så det blev hejdå till henne. :)
vi gick till Kajsa för att vi skulle baka chokladbollar och dom blev super goda! gjorde en liten picknick på hennes golv för att hon inte hade tllräckligt med stolar, så vi tog en filt och la på golvet. åt chokladbollar och drack te, jätte mysigt! :)  efter det satt vi och snackade lite allmänt och det var trevligt. sedan var det dags att dra hemåt för att jag skulle hinna handla till min sallad som jag åt idag, den blev super god! :)

nu har jag diskat och nu sitter jag här. måste plocka undan lite grejer och så innan jag ska sova :) imorn blir det styrketräning med Kajsa, Mimmi och kanske Folke. skönt att det finns möjligheter på skolan, helt gratis ;)

men nu ska jag ta och städa lite så hare!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0