homecoming queen

nu är jag hemma igen efter att jag och Emma har varit och kollat på vår showen som hedbergska hade anordnat för allmänheten. fast jag tror att jag skrattade mer åt det Emma sa än vad jag skrattade åt dom på scen :D men annars var det helt okej nog för att jag vet om att skvaderns elever hade kunnat vara ännu bättre! ;)




om inte annat så var det väldigt färgglatt men det är väl så när man går estet!

dom hade några helt okej låtar och några sämre och vissa jag inte hade hört.

men en sak jag inte fattar, gamlingar kan inte ha någon humor! dom drog typ några skämt dära på scen och alla gamlingar skrattade sedan var det inget mer med det! B O R I N G !


när dom spelade låten "värsta schlager" med Linda Bengtzing och Markoolio så sprutade det konfetti så samlade jag några stycken så när det kom det där i slutet av låten typ "bam, bam BAM" så sjöng jag med och kastade sedan det lilla konfettin jag hade över mig och Emma :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0