dags att börja bege sig mot hemstaden?

jovisst så tycker jag ju det. kommer att ha rätt så mycket att göra när jag kommer hem till lägenheten i Sundsvall, jobb och städa och kanske fixa något i lägenheten? hm, har god lust med det :) nä istället sitter man i Ljungaverk hemma hos mamma och segar som bara den..

vill till Sundsvall, jag vill till stor staden och jag vill träffa herr flygare.
jojuste! har en sak att berätta sen! :D
fast det kommer i nästa inlägg kan jag lova er!

och när jag kommer hem så ska jag ladda över alla mina bilder och såna saker för jag har inga usb sladdar och sånt här hemma hos morsan. + att jag kom på att det kan bli lite svårt för mig att berätta om precis allt som hände i Kiruna för jag har ju inte mitt minne med varje dag, och helst inte när det är partydricka med i bilden. ;)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0