back in business

ni kanske märker att jag har varit snål med inlägg i helg men det är för att jag har varit hos min mamma i Ljungverk sen i lördags och som ni märkte så funkade det inte att logga in på blogg.se så att jag skulle kunna skriva ett inlägg, blev rätt pissed men nu är jag glad igen och vi har KÖR(!) idag :D
sedan igår så var jag ute mest hela dagen och sedan så kom jag hem rätt sent till min lilla lägenhet så jag städade istället för att blogg. men idag har jag all tid i världen till det! ;)

ja, dagen idag så har vi två lektioner som vanligt. första har vi kör i musikhuset och efter det är det lunch och jag hoppas att det blir god mat för jag kunde knappt käka i morse och ändå klev jag upp vid 6 för att jag skulle hinna duscha, inte okej!
efter det ska vi ha friskispass med någon Pernilla och den börjar typ en halvtimme innan så vi kommer även sluta ännu tidigare idag, vilket är rätt skönt för jag har en del att göra hemma :)

sedan så håller det på att bli sommar hoppas jag förfullt men jag vet inte, det går från plus till minus och så regnar det ibland och jaaa... jag lär ju se när jag kan ta och skippa jackan för denna termin. hoppas på snart! :D



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0