alive again!

råkade somna på min underbart sköna soffa som står här i min stökiga lägenhet som jag måste ta och städa från grund och botten, det hade nog behövs och det ska jag nog ta och göra också. men först skriva ett lyckat inlägg efter att jag har fått höra den här fantastiska låt som får hamna bland mina top 10! :D

måste bara få berätta om min lagomt perfekt dag som jag har delat med de timmar som har flugit förbi mig.
det första som hände var att jag klev upp helt utvilad, började fixa mig för skolan, men oj vad tiden gick fort så jag tog med mig min frukost till skolan där jag även drack te och åt mina mackor, samt hade ett trevligt samtal med Emma, liksom alla andra dagar :)  fast denna morgon var special för gissa vem jag mötte vid pentryt? ;) jo skvaderns alldeles egen snygging (enligt mig). haha och det enda som kom fram var ett smile och ett ynka "hej" x) :)

gick tillbaka för att jobba med min matte med min goda vän Emma som sedan ville ha te efter att jag sa att jag skulle hämta vatten, men istället så fixade Maja tevatten och då gick alla dit för att hämta te och så jag som skulle hämta vatten. och när jag väl stod där så kollade jag mig omkring och var i mina egna tankar och så helt plötsligt känner jag att någon spiller kokhett vatten på mitt ben och eftersom att jag har leggings på mig så känns det ganska så rejält så jag skrek ju förstås, samtidigt som Frida sa åt oss att lugna ner oss xD haha. vi gick tillbaka till våra rum men efter ett tag så tar ju mitt vatten slut så jag och Emma beger oss mot pentryt igen. och när jag ska hämta med vatten så går hon in och snackar med Johannes och sedan kommer jag där efter, satte mig ner på en stol och snackade med dom båda. lite lycklig eller vad? ;) ..

och blabla nu är det inte intressant något mer förrän vi har lunch. då går alla in till Fridas och deras rum och sedan kommer Thomas och Johannes dit. vi bestämde oss för att leka psykologen eller vad den nu heter, den är rolig iallafall :) de två es3orna fick vara psykolog och vi andra hade en syntom som dom ska förska lista ut. det tog typ 2 timmar (?) innan de klurade ut det hela. och efter det gick några ut så det var typ 50/50 som skulle vara psykolog och andra "sjuklingar" vi valde något lätt fast de listade inte ut det och tiden var knappt och vi var tvungen att avsluta det hela tråkigt nog fast vi skulle nog fortsätta imorn om jag minns rätt (y) :)

efter det var det SVENSKA(!!) :D något som jag har velat ha och nu börjar A kursen i det. och blabla. kom hem och blabla ;)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0