typiskt Sandra

ja vad är typiskt mig?

fylleröst
jo jag fick nyss ett sms ifrån en väldigt nära vän som påminner mig om min fylleröst. jag är en av de få som jag vet om som ändrar på rösten när man är full. det är sjukt och jag låter urfånig med min extremt mycket ljusare röst. men det som är bra med det är väl att alla kan märka när jag har varit och festat (y)

lila prylar
som de flesta av er vet om så är min favvo-färg lila och jag har extremt mycket kläder som är lila + en massa annat som är hemma hos mig. som mina handdukar, dom är så grr ;) min nya jet set klocka, den är lila



hemmakvällar = snöbadning
ja det har ju som blivit lite bada i snön. hemma hos Frida så hoppade jag och Folke i snön minst två gånger och blev svin kalla och drog in en massa snö, haha värt! :D

leggings och tights året om
det spelar ingen roll vilken tid det är på året, hur mycket snö och hur kallt det är. jag har slutat med jeans och använder endast leggings och tights året om. det är skönast och snyggast enligt mig!

GLASS!
me love ice-cream! ja fast de vet väl mina vänner i staden Kiruna mest om. förr var det ingen dag utan glass. en varm sommar dag - glass! en blåsig dag - glass! en hemmakväll - glass! åka traktor(epa) med tobbe - glass! :D hihi..

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0