solsken och massa minus grader

det har inte varit sol på läntge men just idag så vaknar jag på grund av att solen lyser men gissa vad? allt kan inte vara perfekt så det är typ 20 minus ute! och jag ska snart ut och jobba och jag är inte så pepp på det just nu men det tar ju typ bara en timme och sedan så ska jag försöka ta mig till morsan utan att frysa ihjäl också ;)
jag borde göra som foki och flytta till ett varmare land, usa, new york!
allt måste gå åt helvete först för både mig och en nära vän för vi har stora planer på det där med ney york ;)

nu ska jag diska och sedan ska jag klä på mig så mycket som möjligt och sedan ska jag ut och jobba och sedan så ser ni ju ifall jag har hunnit slänga in ett inlägg men inte helt säkert men det kanske blir ett från tåget nu när jag har gratis surf på mobilen som min syster har fixat :) men hare bäst!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0