skriva ett referat

för första gången så är en svenska lektion på skvadern så obeskrivlig tråkig fast det är väl för att jag inte har lust med detta just nu, jag vill göra annat! jag tror att jag skiter i denna skit och går direkt över till boken som vi ska läsa så att jag har något att göra för jag sitter ju iallafall vid datan nästa hela dagarna ut när jag är hemma, fast så blir det inte idag! :D

men nu ska jag övergå till arbetet så att det iallafall ser ut som att jag är intresserad av det vi håller på med, så hare bäst! :)



PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gammal bild ? :)



2011-02-02 @ 17:19:28
Postat av: svar

rätt så gammal bild ja :)

2011-02-02 @ 18:55:29
Postat av: Anonym

okeeej :)

2011-02-03 @ 09:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0