röda hjärtan

just för tillfället ligger jag på min säng inlindad i min röda filt med hjärtan på. jag fryser men jag är stekhet, men yes jag ville ju helst bli sjuk idag! känner mig inte heller allt för pigg så jag ska nog ta och fara hem till min mamma igen och vila upp mig med lite service på sidan om ;)
"ett rum för den stjärna!" jag kan ju alltid låtsas.

så hejdå Sandras söta lägenhet i Sundsvall och hej mammas stora hus i Ljungaverk.

fast det kan vara skönt att bli sjuk en dag såhär också eller det kan ju bli flera hemma dagar men jag hoppas bara på en för jag har verkligen inte tid att vara sjuk + att jag tycker skolan är ett toppen ställe nu för tiden! :)

men nu ska jag ta och fixa lite saker, ta med min bok så att jag hinner läsa klart den och sedan så bär det av när Örjan kommer och hämtar mig.

och sedan blir det att krypa ner under ett varmt täcke och dricka te med honung i


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0