onödigt?

alltså jag får känslan av det bara för att jag egentligen har något vettigt att göra i skolan idag eftersom att en av mina lärare är sjuk så att jag slutar halv tolv (y) men även att Maya och Emma är borta och nu liksom, jaha? vad och hur ska jag kunna göra ett arbete utan dom när vi ska arbeta i grupp? haha jobbigt!

men skolan är aldrig rolig att läsa om! så nu skippar jag det och skriver ett kort inlägg :)

förresten!
GRATTIS JENNIFER HEDLUND (moster) SOM FLYLLDE HELA 18ÅR IGÅR! KÖRKORTET NÄSTA ALLTSÅ! ;)
HOPPAS DU HADE EN BRA FÖDELSEDAG OCH EN BRA FORTSÄTTNING!
vi ses nog till nästa gång jag kommer till staden Kiruna! :)


och nu ska jag skriva ut en låt så hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0