Marabou mango


söt "förklädnad" har den också
den var inte riktigt god men den var inte heller äcklig så den var där någonstans i mitten. var bara tvungen att testa den när jag såg den i butiken!

men juste! jag har ju inte berättat för er om det här men som de flesta av er borde ha läst är att jag har haft ett godislöfte med Folke Andersson i klassen och summan av det hela låg på 500kr.
men i lördags då det var öppet hus i skolan så satt jag och kolla på några som uppträder på scenen och så ser jag i ögonvrån att Folke sitter och prasslar med godispapper och så lutar jag mig emot han och frågar om det var gott med godis som kostade honom 500kr, den ni! ;)
jag vann!

så ihelg när jag skulle käka godis för att jag fick det så insåg jag att godis inte är så gott som det var förut så nu kan jag lika lägga av igen :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0