jag har funnit kärleken!

har kollat runt på internet och äntligen har jag funnit den perfekta som jag föll för på engång! älskar färgen och längden också! om allt är som bilden i mitt huvud så kommer allt bli perfekt. men tyvärr så kommer inga bilder visas här i bloggen förrän jag har det jag vill ha! och jag är så lycklig att jag äntligen har fått upp mitt intresse för kläder igen! ;)

det bästa är ju att jag har börjat jobba och då är det en källa som jag kan sno lite pengar ifrån mig själv och lägga ut på den perfekta sommarklänningen som bara är ett måste! :D

jag har även lagt upp en speciell stil jag ska ha till sommaren och just nu längtar jag ännu mer till sommaren!

sedan så är det dags att klippa sig när sommaren kommer, kanske en ny färg i håret? en förändring ska ske och det snarast! börjar bli less på min stil så då är det dags att byta totalt :) och det är väl dags för mig att bli nöjd över mitt hår som det är efter en dusch, lockigt alltså. det kanske tar ett tag men en början har jag ju iallafall (y)

dumma snö! försvinn och ge mig värme och sol!
ge mig festivaler! ge mig min 18års dag!
ge mig min drömmars framtid!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0