flytta hemifrån är det bästa

iallafall om det gäller maten. hur många gånger får man själv bestämma vad man ska äta när man sitter hemma och väntar på att maten ska bli lagad liksom? typ någongång om man inte styr sina föräldrar. men jag, jag kan laga precis vad jag vill + att jag lär mig något nytt varje gång :)

dagens måltid;

MUMS!

jag kan inte säga att jag tycker att det är en utmaning att bo alldeles själv, visst kan bli lite ensamt men värre saker finns ju. och nu när jag har tränat så tycker jag att det är dags för något rikigt gott så därför var valt enklare ;)
eller så kan man ju alltid göra som en viss person och käka barnmat hela dagarna.
bättre att träna och äta lite nyttigare än vad jag brukade göra förut, haha.

och förresten!
nu lovar jag er mina läsare att jag inte ska äta något mer godis detta år och även mindre av allt annat gott!
jag håller det jag lovar och nu är det dags för ett nytt löfte :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0