färgglad skoldag

först så hade vi matte och tro det eller ej, jag ligger inte efter denna gång ;) förra gången låg jag efter på grund av att jag råkade tappa min kopp med varm choklad över den så jag var tvungen att torka och blabla. sedan lunch. efter det så var det dags att jobba med boken så min grupp försvann ut i musikhuset där vi körde igenom det några gånger och sedan så testade Emma masken som hon ska ha


det här är Hanna x)
rätt sött ändå!

sedan så var det dags att sticka till bildsalen där jag och Emma hade färgkrig och såhär såg resultatet ut av det

det ska vara i ansiktet också men det syns inte allt för bra

men vet ni?
jag vann! :D

sedan var skoldagen slut och då drog jag sedan hem för att käka och nu ska jag ta och städa och efter det ska jag städa

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0