en tanke på ica

min mamma jobbar på ica och det var därför jag nu kan skriva om denna sak (y)

det var nämligen såhär att det kom en gravid person och så frågade mamma som nu kände denna person om när det är beräknat att den lille ska komma och till svar fick hon "den 1 april" och precis som Rebecka Johansson skulle ha tänkt så kom min tanke "vilket skämt!" haha
okej nu var jag riktigt taskig men jag saknar ändå Rebecka på tal om henne. måste verkligen ta och fara och hälsa på henne snart!

haha älskar våran humor helst och att den är så jämnlika, det är sjukt men det är det bästa! :D



det är såna här tillfällen jag vill förnya minnen och uppleva dom igen!
måste paxa henne någon helg så att jag slipper vänta i en evighet efter samma äventyr som vi brukar ha för oss!
så var beredd Rebecka, för snart kommer Sandra ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0