vissa säger "typisk Sandra!" och andra känner mig inte

men jag har bara roligt i alla väder och just nu regnar det :D dancing in the rain.


och jag säger "jag var bara tvungen"











den här måste ju vara den snyggaste! :D haha!

ser ut som att jag skulle trilla.. clever!



och där avslutas min regndans. alltså det är sjukt roligt att dansa i regnet. hade varit coolare om man såg regnet som jag gjorde det men då funkar ju inte camen på datan, haha :)

jag kan ju lugnt säga att det var aningen kyligt ute men naken i en varm morgonrock och en kopp te ska nog göra mig varm snart ;) och det hade ju inte gjort något om honey var här, myst i soffan framför en film i hans famn måste nog ge den bästa värmen, kroppsvärme!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Eskilpeskil

HAHAHAHAH REGNDANS XDD Gillar femte bilden XDD

2011-08-09 @ 21:31:38
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0