uppdateringen kan stiga igen

vid det här laget vet nog dom flesta som läser min blogg att jag är kass på att blogga när jag antingen är i Kiruna, Gävle eller andra sida jorden, när jag umgås med människor och helst med pojkvännen. kass på att uppdatera när jag inte är hemma och själv helt enkelt men nu är jag helt ensam och därför kan uppdateringarna bli fler :)
ibland kan jag verkligen sakna att blogga.

haha juste! måste berätta en sak som hände igår efter bion! förresten så blev det ingen crusing utan bio och sedan max. när vi väl står där på drive in:en och Mattias har betalat och allt så säger snubben i kassan "jag slänger i några extra servetter för det kan ju bli kletigt när det finns barn i bilen". snacka om förolämpning! och Mattias bara skrattade åt mig och där kan jag hålla med om att jag blev ägd på riktigt.. haha.
ska sluta äta på max! och det kanske är bäst så att jag håller mig i form x) dags att börja träna igen kanske? juste! dom har ju snackat om att vi ska börja med spinningen igen på skolan, vilken jäkla tur för mig! :)



åh! en annan sak!
jag kan ju börja räkna ner till min första utomlandsresa i hela mitt liv nu! ja förutom Finland, Norge och Danmark då. jag ska verkligen få åka nu i september! :D så jag kanske hinner rädda min gyllenbruna färg på kroppen innan jag blir vit som ett spöke igen under mörka vinter halvåret.
sola, bada, spa och kanske lite shopping hade suttit extremt bra! Turkiet, Side kanske? jag lär ju se! :D



magnefikt!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0