svar på "ångbad och olivolja"

hej om ångbad och olivolja:
Hur gör du din olivolja till håret?


svar:

först så tar jag och värmer upp den mägd av olivoljan som jag brukar använda bara för att det ska vara enklare att massera in det i hårbotten. efter att jag har satt det i håret så lindar jag en handduk runt och väntar minst en timme för att sedan kunna skölja ur det. dock så blöter jag inte håret utan jag tar shampoo på engång och därefter sköljer jag ut allt. efter det tar jag även balsam precis som vanligt och då är allt klart!
     visst det kan finnas kvar lite olja i håret men det "suger" håret upp under dagen/natten. men jag kan ju säga att det är bäst att testa detta då ni ska vara hemma dagen efter eller åtminstone är ledig ifall det blir fel på någon vänster.

hoppas svaret uppskattas och hjälpte! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0