nedräkning och Ljungarocken på topp!

söndag idag och igår var det Ljungarocken nästan hela dagen! gick dit där vid 3 typ med Emma, satte oss på en skuggig plats bara för att solen stekte på som bara den! gick hemåt för att käka och jag bytte kläder till mitt nya takida-linne, oohyeah! ;)

kollade dead by april som var sååå grymt bra! :D älskar verkligen deras musik men dock inte lika mycket som musiken som spelades 2 timmar senare, nämligen takida! :D fyfan vilket ös det var och jag har grymt mycket bilder och jag tänkte väl dela med mig av några senare när jag kommer hem.

och tack Emma att du kom till Ljungaverk bara sådär och kollade på alla mina favoritband, jag älskar dig vännen!



OCH VET NI?! :D
jag är så himla lycklig just nu och vet ni varför?
jo det är för att det är bara en vecka (+ idag) kvar tills min älskade Mattias kommer till Sundsvall för att träffa mig. det är inte alls länge och jag saknar honom så att det är otroligt! snart är han i mina armar igen!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskilpeskil

Tack själv för att jag fick komma och riva ditt hus världens bästa vän<3

2011-08-14 @ 19:49:30
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0