ljuva hem

jag var lite skeptisk om gårdagen faktiskt men nu kan jag se tillbaka och säga; "vi hade roligt men det var förbannat jobbigt också! jag orkar inte gå nå djupare på själva händelsen men jag har nu både en rygg och fötter som gör ont men jag är glad att jag ska få sova i min egen säng i natt. att duscha och bli ren var också en självklar lättnad!

alltså jag fattar inte riktig hur jag kan ha sådär små ont i halsen i flera dagar, jag tycker att det antingen borde gå över eller bli värre? men jag ska nog dra och kolla upp det på sjukan imorn. hoppas verkligen inte att det är halsböld igen, fysjutton vad det gör ont! men jag håller iallafall på att koka te just nu så får se om det blir bättre och sedan får jag väl springa och köpa lite halstabletter.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Eskil

Knarka honung, då brukar det bli bättre :)

2011-09-06 @ 15:05:39
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0