kärleken övervinner

istället för att jag skulle somna sur igår så tog Mattias och pratade med mig tills vi på kom oss själva att klockan är 3 och jag måste jobba nästa dag. men vad spelar det för roll om jag är trött en dag på jobbet? min dag är helt räddad! :)
Kärleken övervinner det mesta!




som ni kan läsa så var gårdagen inte den bästa men alla har vi ju dåliga dagar och för vissa löser det sig och för andra inte. jag har min lycka och min pojkvän att skylla på när det kommer till att jag ska må bra. tänk om alla hade haft det lika bra som mig? :)

om typ en halvtimme så ska jag börja bege mig mot jobbet och idag blir det en överraskning om vad jag ska göra, hoppas jag slipper städa och få sola eller något annat helt okej jobb!
     men vem blir inte peppad av att jobba när man arbetar med färger och inte vilka färger som helst, utan jag jobbar med en söt och lite mer färg på trycket än vad mina flesta t-shirtar innehåller. jag måste ju bara få blotta den för er! :D


den är ju bara för sööt!

och jag har fått min morgonpuss också, haha

dock lite suddig men min älskade schäfer Zita.

och bara för att få slänga in en till bild så måste jag bara få säga min själviska tanke om min bild och det är att jag är rätt söt för att nyligen ha vaknat och bara klätt på mig.

sådär fin i håret, leendet när dagen kunde ha varit sämre och lite morgontrött
kan vara en bra kombination ändå.



jag vet även om att min Mattias brukar kika in på min blogg så jag tar mig friheten och skriva för er allmänheten som läser min, Sandra Hjortborgs blogg och speciellt till min favorit;
"Mattias, Jag älskar dig så oehört mycket! hundra mil är ingenting!"



nu är det inte länge kvar tills jag ska dra så jag måste avsluta här för jag måste borsta mina gaddar!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0