jag borde & jag borde

shit vilken slö dag! söndagar är verkligen inte min starkaste sida. jag tänkte städa, träna och sen ta det lugnt men nej, istället har jag legat på min säng, fixat lite på bloggen och pratat med Mattias i över 3 timmar, 4 kanske eller jag vet inte riktigt.

nä nu ska jag bege mig mot coop nära för att panta bort alla de där flaskorna som bara står i min hall och inhandla lite saker så att jag kan överleva kvällen :) och städa lite smått hade ju inte suttit fel i den här lägenheten.

jag har inte någon större lust att gå till skolan imorn men jag gör det ändå bara för att jag vet om att jag kommer ändra mig när jag väl är där och träffar allihopa igen.
och jag har inte heller någon större lust att åka ut i skogen för att tälta en natt och sedan gå en massa kilometer fram och tillbaka, usch vad jag har blivit lat!

nä nu upp ur sängen och till coop nära!


hehe snacka om porrblicken jag fångade upp ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0