jag är inte trött

att jag försöker lura mig själv att sova, det gick ju inte som planerat iallafall. dock la jag nyss på, la mig på kudden och kände att jag inte alls ville sova. så sjukt jobbig människokroppen kan vara!

jag har börjat tröttna på min mobil nu. min kära w950i tog självmord genom att dränka sig själv i en vattenpöl som hade bildats av någon som hade klivit ur duschen innan mig. så nu har jag min ruttna c902, visst den är väl helt okej förutom att kameran inte är något att skryta om och alla knappar funkar inte. nä nästa mobil blir banne mig en touch! och jag vet nog vilken jag vill ha! :)


jag har lust att leta efter lägenheter, en som är minst 20-30kvm större än den jag har nu, det hade inte alls varit illa! + att bo liiite utanför centrum som jag gör nu, det är rätt bekvämt :) balkong hade inte heller varit helt fel! nä nu tänkte jag alldeles för mycket på lägenheter så nu vet jag precis vad jag ska göra fram till läggdags nummer 2.



det händer inte ofta att jag är seriös på bilder när jag är "ofixad", den ni!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0