hollywood hills

låten som spelas på rix fm just nu, spännande? javisst! :)

har slutat för idag och det är tur att det är riktigt bra väder för nu har jag tagit på min bikini och sola står högst upp på listan! fast jag hade lätt kunnat stanna kvar på jobbet idag för idag hade jag riktigt roligt där, måste skaffa mig en golfbil! :D
om inte annat så är det säkert närmare 35 grader i solen om inte mer. det är i såna här tillfällen vi skulle ha haft en pool istället för en studsmatta. men träning är ju alltid bra det!


som ni ser har jag en stalker, nämligen min vovve som tydligen är med på dom flesta av mina bilder.

en sak är synd. det är alltid fint väder på morgonen men dock lite väl kyligt just då annars hade jag nog suttit och ätit frukost här ute i min ensamhet eftersom att Josefin sover ända tills jag slutar jobbet.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskilpeskil

Hahahaha gillar din stalker XD

2011-08-03 @ 00:38:36
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0