godmorgon eller goddag!

jag skulle chansa på att hälften av alla som läser min blogg har vaknat rätt nyligen eftersom att ledigheten fortfarande finns eller så finns det ju dom som jobbar eller har saker att göra.

onsdag idag och det står saker på schemat som att umgås med klassen fast även att jag borde städa. men hänga med vänner känns ju bara så himla mycket bättre. ääh jag ser ju! :D

gårdagen var helt suverän!
dagen började med att fixa sig och sedan sätta sig på buss med numret 2 på som tar en till Birsta. på bussen mötte jag upp Emma och Kevin. vi for till Birsta för att shoppa! eller eftersom att min mor hade lånat mitt kontokort och jag hade glömt att ta tillbaka det så fick jag leva på sådär 400-500kr. men det gick bra ändå för jag kunde köpa mig en handväska! :D tänkte att jag skulle ta en liite annorlunda jämfört med min förra.


min nya love!

därefter så tog jag och köpte en glass på donken och därefter blev det ÖB en sväng för att inhandla några små saker. efter det drog vi till bussarna som tar oss in till Sundsvall där vi bara gick omkring tills vi mötte Folke.

efter ett tag så var det jag och några vänner ifrån klassen samlades hemma hos Folke och hade det trevligt, spelade lite tvspel. efter det kollade vi disneyfilmer tills alla drog sig hemmåt. så fort jag sa hejdå till Emma så ringde jag min älskling och pratade med honom ända tills klockan blev 4. en bra dag och kväll/natt!
och snart blir det ännu bättre för på måndag så kommer Mattias hit! :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0