första augusti

tänk vad tiden har gått fort och jag vet om att jag har tjatat om just tiden hela tiden. jag ville förut att tiden skulle gå saktare, spolas tillbaka eller helt enkelt stanna men nu ser jag framemot att tiden går fort. jag längtar tills jag börjar skolan igen, jag längtar tills Mattias kommer till Sundsvall, jag längtar tills jobbet är avslutat så att alla mina pengar rullar in på kontot.



idag skulle jag egentligen sola direkt efter jobbet men jag kom på mig själv att jag hade laddat hem en film som jag ville se, nämligen Benjamin Button. så sevärd film! den var nog den bästa jag sett på länge, gråta åt filmer är jag också bra på och jag grät ordentligt till den här. den hamnar lätt i toppen!

på tal om filmer så kolla vad min mamma har köpt åt oss mig.


KÄRLEK! och en lycklig Sandra

för den delen så har Emma lovat mig att vi ska gå på bio när nästa film kommer, trots hennes vilja :D mohaha! 

 
mer media

har ni checkat efter något nytt på spotify för oss som är för snåla för att betala? om inte så har tAKiDA's låtar släppts  för oss nu och jag har lyssnat på deras album om och om igen, dom måste ju vara det bästa bandet någonsin! och det bästa är nog att dom flesta i min släkt är stora fan av just tAKiDA. tilliochmed Mattias tycker dom är bra. och ojoj vilken lycka! :D

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Eskilpeskil

FUCK YOU. GÅ MED FRIDA ISTÄLLET :(

2011-08-02 @ 16:20:41
URL: http://ggary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0