dom sa väl Borgarsand?

nu är jag nästan helt klar inför resan ut i skogen. bara några som detaljer som jag ska ta med mig som inte är nedpackade ännu. måste dra och inhandla lite naturgodis och frukt så att jag har något att tugga på när jag blir hungrig mellan måltiderna :)

min väska som alltid har varit med på mina utflykter överallt kommer vara mig trogen och följa med ut till Borgarsand också. ett äventyr utan den är inget äventyr och det kan nog Rebecka också hålla med om! ;)

alla klassresor och den resan som satte sig på minnet var när jag och Rebecka delade på min väska, vi gick förlångt och påvägen tillbaka så halkade Rebecka ner i vattnet. ja det var fina tider! :D

sedan har jag ju min snygga "skogsoutfit!"

gröna byxor och lila skor, den ni!



jag har fått hem min klocka nu för den delen och jag älskar den!


den är så typisk mig!

nu måste jag till coop nära!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0