dagar med fult väder kan vara helt underbara

annars hade jag suttit ute någonstans, kanske på stranden? men istället sitter jag nu framför datan och kan kolla kläder, skor och allt annat jag behöver till hösten. klicka hem lite av allt möjligt nu när jag har pengar :)
eller varför inte slå på en bra film och sätta sig i tvsoffan med en varm filt runt om sig. det är också så himla mysigt! jag saknar ändå hösten och mörkret. alla tända ljus som jag kan tända när jag äter, myser i soffan eller bara när jag vill ha en bra stämning. alla kläder och min favorit färg (på hösten) får äntligen komma fram ordentligt, svart! dock är det lite tråkigt ibland så en fin men ändå inte så stark färg kan jag alltid bära :)
och så dom fina scarfarna! och kanske en roligare färg på skorna!
me love!
eller varför inte träna inne? det funkar också alldeles utmärkt! :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0