bloggtorka

jag är verkligen snål på inlägg märker jag men mina läsare ger inte upp utan jag ser att några kollar in på sidan ibland. söta ni är! :)

jag passar på att blogga medan Matti leker med sin nya pryl, nämligen hans nya mobil. (han är lite smått gay ändå ;) ) fast det är ju bra för både mig och för er.

nu har vi planerat rätt länge att vi ska på bio men idag ska det nog bli av antar jag. vi ska nämligen kolla jag saknar dig den har jag redan sett på bio när jag var i Gävle men jag vill ändå se den igen och det är ju ännu bättre när han också vill se den + jag kan passa på att böla lite extra i biosalen, dock får jag väl höra något i stilen "du sover på soffan om du börjar gråta" eller "du är lite mesig ändå" haha klassiker ifrån honom.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0