blir nästan galen

jag hatar verkligen dagar då jag känner mig så himla seg så att det bara är sängen eller soffan som gäller. okej att jag har gått minst 5km idag och lite mer igår med en tung väska på ryggen men jag har ju för det sovit där emellan, dock var det inte världens bästa sömn. "allt går bara om man vill" bullshit ;)

jag har ju gjort lite nytta idag iallafall, jag har kollat upp några nya lägenheter för ett tag sen. det tråkiga i det hela är ju att jag måste vara 18 för att kunna bosätta mig i dom flesta lägenheterna. antingen får jag vänta eller tvinga Mattias flytta med mig :D

nästa vecka ska jag banne mig börja med spinning! jag pallar inte ha fler såna här slöa dagar, helst inte när jag inte har någon som städar åt mig eller andra såna där hus sysslor. jag blir nästan galen!


who dat girl

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0