2,5 km eller mer?

har precis varit ute och gått ifrån oss, runt hussborg och tillbaka hit. fick sällskap hemifrån och typ halva vägen bara för att morsan skulle förbi Bella och surra :) men jag och Zita fortsatte. tror nästan jag ska göra det till en vana att gå runt den där slinga varje gång jag är här och kanske varje dag ifall jag är här en längre tid, en smart träning det också! 
    dock vet jag inte hur lång den där sträckan är för Örjan säger att det är 2,5 runt hela men jag kollade på hitta och då visade det sig att det var 3,2 km till hussborg härifrån och så det gånger två. så egentligen borde sträckan bli minst 6,4 km lång. jag är supernöjd! :)



jag har mål.



jag tror nog att jag kommer att sakna att jobba på hussborg, dom är så himla trevliga där och jag trivs dock hade jag velat slippa jobba åt kommunen som inte ger tillräckligt och får betalt i timmen av dom istället. jag ska nog ta och prata med dom + att jag har hört skvaller om att dom gillar mig och att dom tycker att jag är duktigt :D

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0