nattens nöjen

varje natt på en helg då händer det, spelar ingen roll vart eller hur för det sätter igång iallafall och det jag snackar om är att jag testar väldigt många olika kläd-kombinationer, sminkningar, skor, frisyrer och sedan så kommer jag fram till vad jag skulle kunna behöva. själv tycker jag att det är rätt knäppt men samtidigt väldigt bra! :)

jag kan nog kalla den här gången för "val av packning" det är ju trots allt sant och jag vill ju ha en stor kombination eftersom att jag inte kan ta med mig hela garderoben, suck.. jag är i behov av mina kläder helt enkelt. men det är ju roligt så länge jag har mitt intresse för det, sedan spelar det ingen roll vad någon annan tycker, inte ens min egen kritik i det hela kommer fram.

förresten så var filmen helt okej! 3.5/5 får den av mig.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0