muuuuusic for the winner

nu orkar jag inte plugga matematik längre, tar och fixar det imorn på morgonen innan provet (y) och så var det ju den här läxan till piano också, drar väl igenom den två eller tre gånger och sedan tar jag och lägger mig och kollar på scrubs, kvällens höjdpunkt! :)

det sämsta är ju att just nu så har jag ingen ork att packa och jag kanske inte kommer att ha tid att göra det imorn, eller isåfall snabbt men då missar jag väl något, suck. men en sak som kommer att hända imorn är att jag blev erbjuden att följa med Emma på något på hedbergska och jag vill ju inte tacka nej till något som kan vara roligt! :) och så har jag ju tvättstuga imorn så att jag kan tvätta rent alla kläder som jag ska ta med mig.

åh jag är så pepp på att åka, helst igår men det är ju inte så länge kvar, några ynka timmar kvar. kan redan föreställa mig hur roligt jag kommer att ha det! :)

slänger väl in ett inlägg innan jag somnar



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0