känslan kallas självsäker

varför är jag bara 16 snart 17? det är inte ens en viktig ålder, en ålder utan mening. alla borde få hoppa över det där numret 17 istället.
jag är en av de flesta ungdommar som inte får göra något för sina föräldrar, iallafall när det kommer att ta hål i tungan, men hallå?! den är min och jag kan betala hela summan själv fast.

jag har iallafall pratat om detta lite grann med min mor och hon ska ge mig svar (förhoppningsvis) idag, eller imorgon. får jag ett ja så bokar jag tid direkt! plockar bort den i läppen och där var min vilja igenom!

får jag chansen så tar jag den direkt
något de flesta säkert vet om mig är att vill jag något och sedan får chansen till att göra det så gör jag det direkt, spelar ingen roll vad, i do it!


HAHA - ursäkta bilden men den passar ändå in

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0