jag måste tänka stort!

jag är så aspeppad men ack så är det flera hundra dagar kvar innan jag kan tjuta av glädje då jag har planerat att överraska mina fina vänner, endast 1 kommer att få reda på detta, det kommer att bli så grymt! :D

något jag har kommit på är att jag är rätt så påhittig när det gäller mina idéer, jag har massvis dock är dom flesta när jag drar mot Kiruna. och på tal om Kiruna, guess what? ;)
NU ÄR BILJETTERNA BOKADE!
eller det var dom för några dagar sen men nu är det bara några få dagar kvar! nämligen bara 12 dagar kvar och det är inte ens 2 veckor! så snart är jag back in town och jag kommer att göra den osäker som vanligt! ;)


Emmy och Julia, saknar dom så otroligt!
I THROW MY HANDS UP IN THE AIR SOMETIMES!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0