ensam men glad

idag var den sista dagen då min syster var här för den här veckan, sista natten var varm och jobbig och rätt så sömnlös bara för att hon skulle ha sina polare här som jag accepterade men det gjorde ju inget, det var ju trevligt! fast lite sömn på natten och sedan att jag vaknade när dom skulle kliva upp var ju inte heller bättre.

i skolan så gjorde jag lite matte eftersom att vi hade matematik då och efter det så var det svenska och jag, Emma och Maya skrev en liten sketch på mindre än 10 minuter som vi sedan var tvungen att improvisera om igenom, iallafall lite grann och helst med replikerna, men den vart jätte bra och dom i publiken skrattade och det var det som var meningen och jag fick spela kille, haha! :)
har dock ingen bild tråkigt nog.

teatern kommer kanske bli av senare idag och jag hoppas verkligen att den blir det annars blir jag besviken..



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0