dagarna går fort

shit vad denna dag och hela vecka har gått fort, imorn äre fredag och så blir det teater på kvällen där några av mina klasskompisar medverkar, ska säkert bli bra! :D har sett framemot detta.
på lördag ska jag på konsert med dom i min musik-klass, det kommer också kanske bli bra och på söndag blire att storstäda för det är sista helgen jag är hemma för sen är det lov! :D
det är inte länge kvar nu tills jag är tillbaka i stan!

idag slapp jag jobba för Josefin och hennes kompisar som ska sova hos mig fixade det, mycket snällt! :) dock så städade jag lite smått här och nu kommer det vara hyfsat städat här bara för att hon åker hem imorn.



och nej Niklas, vi är inte lika varandra!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0