usch så fjantigt

Tänk er att ni har bråkat med er bästavän och det är inte första gången och du känner att denna vänskap snart kommer att falla i bitar, en efter en. Några dagar, veckor eller månader efter detta bråk löser eran vänskap upp, ni tar ett farväl för alltid och allt ni hade gemensamt går inte att tänka på. Jag har haft det såhär länge sen jag och Tobias blev ovänner och inte snackar med varandra sen den där dagen innan sommarlovet. Vi hade en låt tillsammans How to save a life - The fray, jag har alltid ansett att den inte går att lyssna på bara för att en enda tanke kommer upp men tänk så fel jag hade. Hörde låten precis nyss och inte ett skit kom upp förrän jag kom på tanken om varför just denna låt finns med på min musik lista, jo det är på grund av tv-serien scrubs och den där kvällen hemma hos honom då jag låg på hans säng medan han var det som dom flesta killar är, en datanörd.



Tänk vad fjantig en människa kan vara? Det är ju enormt löjligt! Jag hade turen på min sida att just den låten spelades och att just dom här tankarna kom upp. Jag är även glad att jag kan uttrycka mig i ord så att ni förstår eller ni borde iallafall förstå att jag inte är ledsen över just denna person som jag förlorade, men tänk såhär istället; det var inte bara jag som förlorade en bra vän, utan det gjorde vi båda. En mycket bättre tanke om ni frågar mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0