Tralala!

Sitter i skolan och har nyss käkat mat och det såg ut som något någon hade trampa på, USCH. Bloggen har inte viarit igång under helgen eftersom att Martin är hemma hos mig, jag har inte tid för jag vill umgås med honom så mycket som möjligt innan han åker och det gör han imorn på morgonen och det suger! Fast då har ju ni något att se fram emot för då börjar jag skriva igen, helt otroligt ;) Fast lite skumt att jag slutar skriva bara för att jag har en polare hemma. Menmen, jag fixa det där senare, imorn alltså :) Då kan jag även berätta om vad som har hänt i helg och så vidare men nu ska jag vara social med alla som är här + att jag ska få firstclass att börja fungera så hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0