som ny

Har precis kommit ut ur duschen och jag jag stod nog där mer än en halvtimme och det är första gången förutom om jag räknar med den där gången med Christian ;) Älskar att sätta hårinpackning och sedan duscha ur det ur håret, håret blir så lent och så kan det jämt vara tycker jag!

Haha beviset till att jag duschade för länge fick jag bevisat när jag kom ut därifrån för mitt fönster såg ut såhär

det kan ju vara fint ;) dock inte mitt fönster men allt är typ bort nu för att ingen ska tro något annat.

Bara några få grejer till innan jag ska ta och lägga mig och ja, jag ska lägga mig inom ett tag, skööönt! :) Men jag måste även ringa morsan och kolla upp lite grann så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0